Провідний фахівець Владислав Березовський та студент Святослав Харук взяли участь у Літній школі з аналізу біологічних даних (BDS^3)

Провідний фахівець Владислав Березовський і студент кафедри біохімії та біотехнології Святослав Харук взяли участь у Літній школі з аналізу біологічних даних (BDS^3), що тривала з 2 по 14 липня на базі Центру інформаційних технологій Ужгородського національного університету (м. Ужгород). Головними організаторами були Федір Кондрашов зі Школи молекулярної та теоретичної біології (США) та Вольфганг Губер із Європейської лабораторії молекулярної біології (EMBL, Німеччина).
Понад 70 студентів з різних міст України стали учасниками Літньої школи, що була організована для підтримки українських студентів та науковців з метою розвитку біоінформатики та науки про біологічні дані в Україні. Більша частина лекцій і воркшопів проводилась англійською мовою.
Завдяки Літній школі з аналізу біологічних даних (BDS^3), учасники курсу навчились новітнім методам роботи із біологічними даними, оволоділи практичними навичками розробки та інтерпретації робочих процесів аналізу (мульти)омічних даних. Програма школи була розділена на три напрями: статистика, біологія та програмування. Кожен напрям був інтегрований з іншим, адже програмування використовувалось для обробки та статистичного аналізу біологічних даних. Серед статистичних методів розглядались і вивчались, зокрема, кластеризація, метод головних компонент та аналізи регресій, біологічних — аналіз біологічних послідовностей, аналіз одиночних клітин, протеоміки та аналіз біологічних зображень. Також учасники вивчили основи мови програмування R, користування Bioconductor та отримали навички використання пакетів із нього. Серед викладачів, які проводили заняття, був і Роберт Джентльмен (Гарвардський університет, США), статистик, засновник Bioconductor, який займав та займає керівні посади в біомедичних дослідженнях в наукових колах, великій фармацевтиці та біотехнологіях, який є одним із авторів мови R.
Крім того, під час цієї школи було обговорено формати подальшої співпраці, що передбачають організацію спільних наукових заходів, а також програм для обміну студентів.